Veelgestelde vragen

Hier vindt je de antwoorden op de meest gestelde vragen. Kom je ergens niet uit en staan jouw vraag en het antwoord hierop er niet bij? Neem dan contact met ons op.

  1. Hoe komt het dat jullie goedkoper tickets aan kunnen bieden?

    Omdat Dagtickets samenwerkt met diverse attractieparken kunnen wij tegen aantrekkelijke tarieven tickets aanbieden. Door de online verkoop wordt er flink bespaard op personeel en servicekosten. Deze besparing zorgt voor een prijsvoordeel waar jij direct van kunt profiteren!

    Ontdek de laatste aanbiedingen

  2. Hoe plaats en betaal ik mijn bestelling?

    Het betalen van je tickets kan op verschillende manieren, bijvoorbeeld via iDeal of creditcard. Uiteraard gebeurt alles via een beveiligde verbinding. Na het selecteren van de tickets die je wilt kopen, bewaren wij deze 30 minuten voor je in het winkelmandje. Uit veiligheidsoverwegingen dien je de betaling binnen die 30 minuten af te ronden. Bij het verlopen van de sessietijd, moet je de tickets opnieuw toevoegen aan je bestelling.

    Meer informatie over de verschillende betaalmethoden

  3. Hoe ontvang ik mijn tickets?

    Je tickets ontvang je vrijwel direct in je mailbox, samen met de bevestiging van je bestelling. Je print de tickets (je ontvangt ze als PDF in de bijlage) uit en kunt er in de meeste gevallen de rij bij de kassa mee vermijden, omdat de tickets direct toegang geven tot de ingang.

  4. Wanneer zijn de tickets geldig?

    De geldigheidsduur van de tickets kan per park of dagattractie verschillen, maar de exacte geldigheid staat bij elke aanbieding duidelijk vermeld, zodat je voordat je bestelt al weet wat je koopt. Op je ticket staat de geldigheid nogmaals aangegeven. Meestal is je ticket een heel seizoen geldig, maar soms bieden wij ook tickets die met een scherpe korting een beperkte geldigheid hebben of op een specifieke datum gebruikt kunnen worden.

  5. Kan ik een ticket voor iemand anders bestellen?

    Natuurlijk, dat is geen probleem, de tickets zijn namelijk niet persoonsgebonden. Zo kun je gerust een ticket cadeau doen.

  6. Betaal ik nog extra kosten, zoals een servicefee of tax?

    Nee, anders dan je van sommige ticketsites misschien gewend bent, betaal je bij Dagtickets geen servicekosten of andere toeslagen. De prijs die je ziet staan is de prijs die je betaalt. Geen verborgen kosten dus!

  7. Help, ik heb tickets besteld, maar heb ze niet ontvangen!

    Heel soms kan het zijn dat de e-mail met tickets in je spam- of junkmap terecht is gekomen. Indien je je hebt geregistreerd kun je je bestellingen ook bekijken onder 'Mijn bestellingen' in je account, controleer daar of je wel het juiste e-mailadres hebt ingevuld. Je kan dat dan corrigeren als dat nodig is en dan ontvang je automatisch de tickets alsnog op het juiste mailadres. Mocht je de e-mail toch echt nergens kunnen vinden, neem dan contact op met onze helpdesk. zij zullen je zo spoedig mogelijk helpen. Vermeld indien mogelijk je bestelnummer en voeg in elk geval je contactgegevens toe.

  8. Wat doen jullie met mijn gegevens?

    Wij gaan zorgvuldig en veilig om met de ingevulde gegevens.

    Lees ons privacy-statement

  9. Wat zijn jullie voorwaarden?

    Je kunt onze voorwaarden hier bekijken.