Contact

Vragen over je bestelling?

Kijk dan eerst bij veelgestelde vragen om te zien of hier het antwoord op je vraag al staat. Het antwoord niet gevonden? Neem dan contact op met onze helpdesk.

Tickets kwijt of verkeerde e-mailadres ingevuld?

Als je de tickets kwijt bent of je tijdens het bestellen het verkeerde e-mailadres ingevuld hebt kun je deze opnieuw laten versturen. Dat kun je doen bij je besteloverzicht. Klik op je bestelling en verstuur je tickets opnieuw onder 'tickets kwijt'.

Onze medewerkers staan voor je klaar om je snel te helpen, kies één van de volgende opties:

Chat:
Chat direct met een medewerker. Rechtsonder kun je de chat openen en helpen we je graag verder.

Email:
support@dagtickets.nl

Social media:
Twitter je vraag naar @dagtickets of stuur een bericht via Facebook.

Partners & aanbieders:
Wilt u tickets aanbieden via Dagtickets? Stuur dan een vrijblijvende e-mail naar sales@dagtickets.nl en wij nemen binnen enkele dagen contact op.

Nieuwsbrief:
Meld je hier aan om via e-mail direct op de hoogte te worden gehouden van alle nieuwtjes en aanbiedingen rondom Dagtickets!